15è 80grams de ràdio,
dilluns 3 de maig
Escolta el programa sencer. (50'53")
• • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • •

Aquesta setmana a
80grams de ràdio repàs a les notícies literàries més destacades de la setmana i recull de les activitats relacionades amb els llibres més interesants. A
Motius 80grams descobrim les biblioteques per pacients, una iniciativa que preten portar la lectura als malalts i familiars de malalts hospitalitzats. A
80grams d'història descobrirem
Cartes a Clara d'Agustí Pons un passeig pels esdeveniments històrics més importants del segle XX. Repassarem el
Rànquing de primavera de 80grams i com sempre recuperarem un clàssic de la literatura catalana amb el nostre concurs. Aquesta setmana busquem un llibre de poesia amorosa de l’any 1923.
Primera pista (més pistes durant el programa):
“El seu autor va morir als 30 anys víctima d’una tuberculosi”
Entre els que l'encertin sortejarem un lot de llibres.
Tot això i molt més cada dilluns d'1 a 2 de la tarda a Ràdio Ciutat de Badalona.
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Hola! Os convidem a la presentació del llibre de poesía "Ventrilòquia" de Xavier Gonzàlez-Costa el proper dijous 6 de maig a les 19.30h al Centre Cultural Blanquerna (c/ Alcalá, 44. Madrid)
ResponElimina