Xevi Sala, Premi Prudenci Bertrana 2016 :: La tardor literaria en català :: 80grams celebra sis anys de literatura :: Entrevista Anna Altisén :: Jo, confesso guanya el Premi Crexell 2012 :: Mor l'escriptor Emili Teixidor :: Grup 62 ja és a Google Play :: Salvador Macip guanya el Premi Carlemany :: Rafael Nadal guanya el Premi Josep Pla 2012 :: Els llibres de l'any a 80grams :: La primera novel·la de Lluís Llach arribarà a les llibreries el 2 de febrer :: 20 anys de la mort de Montserrat Roig :: Ha mort Joan Agut :: 80grams celebra 3 anys de literatura catalana :: L'escriptora Muriel Villanueva guanya el Premi Just M. Casero amb la novel·la La Gatera :: Aguilera, O'Hara i Llavina, Premis Octubre 2011 :: Rànquing de tardor 80grams 2011 :: David Cirici guanya el Premi Prudenci Bertrana :: L'infern d'Alabastre guanya el rànquing d'estiu 2011 :: Pa negre, la primera pel·lícula catalana candidata als Óscars :: Ausiàs March té perfil al Facebook :: Joaquim Carbó, Premi Trajectòria Setmana del Llibre en Català :: Cabré bat rècords i el seu llibre es reedita en només una setmana :: 80grams a Catalunya Ràdio

divendres, 29 de gener del 2010

80grams de Ràdio 01-02-2010

4rt 80 grams de Ràdio,
dilluns 1 de Febrer



Escolta el programa sencer. (51'08")


Aquest dilluns 1 de febrer hem preparat un especial BCNegra, la trobada de novel·la negra que se celebra de l’1 al 6 de febrer a Barcelona. Us acostarem una agenda amb els actes més destacats d’aquest certamen. A Motius 80grams descobrirem els beneficis de la lectura per als nadons de 0 a 3 anys, xerrant amb l’associació de Barcelona Nascuts per Llegir creada al 2002. Al reportatge 80grams de cinema descobrirem la última pel·lícula del periodista Jordi Llompart, Viatge màgic a l'Àfrica i el llibre del mateix nom que hi ha darrera. Passarà pel programa Teresa Solana que coincidint amb la BCNegra acaba de publicar Set casos de sang i fetge i una historia d’amor. Es pot crear literatura de tot, fins i tot de la televisió. És el cas de l’últim llibre de María Jaén, La pinça Birmana, la historia d’una actriu de serial televisiu en hores baixes. En sabrem més coses a 80grams de televisió.
I aquesta setmana en el concurs del programa busquem un clàssic modern. Una novel·la catalana del 2004, d’un dels millors autors del panorama català actual. Pareu bé l’orella perquè la primera pista d’aquesta setmana és:

“Fa molt poc s’ha fet una sèrie de televisió a TV3 basada en al novel·la protagonitzada entre d’altres per Roger Coma” Respostes a info@80grams.com

Ah, i ja sabeu que cada setmana llegim un dels vostres "moments" d’hivern del nostre bloc al 80 grams de Ràdio. Animeu-vos a escriure!!

Tot això i molt més cada dilluns d'1 a 2 de la tarda a Ràdio Ciutat de Badalona.

:: Escolta el 80 grams de ràdio anterior.
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

1 comentari:

  1. Vaig guanyar el premi Sèrie Negra 2002 de Planeta amb la novel·la "No jugueu al cementiri". Després també per a Planeta vaig escriure la negra "Setmana de difunts", 2003. Vaig guanyar el premi Columna Jove a Badalona amb "Un cadàver per sopar". També tinc "L'escrivent de làpides" i "El vol de Dràcula". A banda, tinc la major quantitat de contes "negres" publicats que pugui tenir cap escriptor/a.
    ¿Heu vist mai el meu nom en cap reunió, simposi, programa de ràdio o televisió, etc. etc., sobre novel·la negra? Jo no.
    I és que d'injustícies el nostre petit país en va ple. Jo en tinc també els nassos plens i em reservo la meva opinió sobre els organitzadors discriminadors i els que els fan el joc.

    OLGA XIRINACS

    ResponElimina

Related Posts with Thumbnails